fredag 10 juni 2011

Lite less...

Go kväll på er,
Sitter och funderar om jag verkligen skall
fortsätta blogga eller ej.
Fantasin tryter ordentligt nu. Nu är det sommar igen
och då finns det risk att liknande blider som
förra året kommer att komma upp här.
Och det känns ju inte så kul kanske.
Vi varken renoverar eller ständigt köper nya
saker  så jag har inte så mkt att visa upp egentligen.

Nja...jag får ta mig en funderare helt enkelt. 
Sluta eller fortsätta i detta något långsamma tempo..
det är frågan det..

3 kommentarer:

mamman sa...

Synd om du slutar, det är så roligt att varje dag förväntansfullt gå in på din blogg, för att se om du lagt in något nytt. Så om jag får tycka till så hellre något nytt ibland, istället för att lägga ner helt, kram

mamman sa...

Oj nu glömde jag att kommentera dina vackra bilder, stämmer väl överens med plåtburkens blomma kan man säga,,kram igen

Sis sa...

Jag tycker oxå att du ska fortsätta, även om det inte är så ofta så blir man glad när man hittar ett nytt inlägg!
So keep going girl <3

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet avtryck från dig här på min blogg. Kram C