onsdag 4 maj 2011

Trädgårdslandet

Ihelgen var det en tjejhelg på landet!
Mina planer var att måla om dotterns rum och
och sätta det sista i trädgårdslandet som jag
inte fick med mig förra helgen.
Jag hade  2 flititga medhjälpare som hjälpte
till att så, skriva fina pinnar och vattna.
Så det här är två st blivande trädgårdsmästare :-)

 Fina skyltar, eller hur?

Det jag sått i hitills iår
Rädisa, Huvudsallad, Plocksallad, Romansallad, Gräslök, Dill
Persilja, Salvia, Bönor, Morötter, Potatis.
Bönerna skall få växa upp på spaljen som är ett gamal
underrede till ett soffbord. På baksidan har jag satt
mörkröda luktärtor.
Håll nu tummarna att jag lyckas med allt i år också.


1 kommentar:

Ullis sa...

Såklart du lyckas! Vi inspekterar i midsommar <3

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet avtryck från dig här på min blogg. Kram C