tisdag 17 maj 2011

Hallonpaj

Hej på er, va mörkt det är ute!
Regnet bara öser ner. Jag har faktiskt tänt massor utav ljus.
Det är ju riktigt mysigt.
Satt och drömde mig bort till London ett tag.
För på Lördag åker jag och J med våra fina vänner
till stora staden, bara för att vara i 4 dagar.
Umgås, äta gott och få skoskav *ler*.
Skall bli riktigt trevlig och ett välbehövt break från
jobb och vardagen.

Ikväll har jag testade lite nya enkla recept.
Ett av dom får ni ser här.

Vad sägs om denna Hallonpajkaka...
och med lite vaniljsås på..
Enkel att göra och väldigt fräsch och god.
Blir nog repris på denna i sommar.


2 kommentarer:

Björn sa...

Åååh, va gott!!
Attans att jag inte äter sådant nu, bara nyttigheter för mig :(

freddesvitahem sa...

Vad god den pajen såg ut. Saftas i min mun.
du är välkommen på dragningen.

Kram Fredde

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet avtryck från dig här på min blogg. Kram C