onsdag 13 april 2011

Kanelisar...

God Kväll på er,

Sitter och tänker på vintern som varit. Jösses, vilket drag!
Barnen har haft 6-7st träningar,  minst 1st match som
skall organiseras vecka ut och vecka in.  Schemat
har varit smått späckat! Fördelen då med mig och maken
är att vi faktiskt tycker det är vansingt roligt. Vi skjussar alltid och
är oftas alltid  med hela familjen på matcher/cuper och hejjar. Men
man känner nu så här på vårkanten att det sliter lite.
Så from idag är det faktiskt 4 träningar mindre i veckan.
Ganska najs faktiskt....
Fast  jag kommer garanterat bli rastlös i början...
vad skall man nu hitta på ?!? små världsliga problem :-)

Fast denna vecka har jag inte problem med det iaf  *ler*.
 För nu skall här bunkras upp inför kommande födelsedag och Påsken!
Min kära Kitchen Aid får helt enkelt börja jobba igen :-)
Så igår blev det mina kanelisar!
En kär gammal favorit

Ikväll skall jag göra något nytt.
Så håll utkik här vettja så ska jag redogöra
för er vad det blev...Det är i allafall något
som låter alldeles förskräckligt gott... 


1 kommentar:

mamman sa...

oj oj oj så gott det ser ut, tänk ett glas kylskåpskall mjölk och en så´n läcker bulle,

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet avtryck från dig här på min blogg. Kram C