söndag 20 mars 2011

Vår...?!


Näe vet ni va, jag tycker inte längre om vinter!
Inte för att jag någonsin varit särskilt förtjus i den,
  men ändå... :-P
Så idag har jag invigt våren hemma hos oss.
Penseér
Min pall som stått ute hela vintern har nästan
tappat all färg. Den måste målas om..någongång..

Inne blev lite vide och en vit pärlhyasint.
Sen placerade jag mig på altan och
"skålade" in våren med en kaffe och bulle.

När jag satt där så jag dessa  små
tappra Påskliljor längs med husknuten.
Kämpa på nu!

2 kommentarer:

mamman sa...

Ja vilken härlig helg vi haft,,ser så härligt ut med penséerna o videkvisten, måtte det fortsätta så här så hittar vi snart tussilago, om du inte redan sett dom första gula.

Sis sa...

Härligt, tänk vilken tid vi har framför oss!!!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet avtryck från dig här på min blogg. Kram C