fredag 4 februari 2011

Våren...

...den längtar jag till jättemycket!
Idag har vi haft 3grader men mitt på förmiddag
kom ett snöoväder som täckte fint glans isen på marken.
Kan den inte bara få smälta bort ?? Så man slipper stappla omkring som
en gammal tant *fniss*.Gjorde en riktig "halkning"
härom morgonen som avslutades med fin fina flamenco steg (förmodligen
förolämpar jag nu den dansen) ..fattades bara ett lite "olé" i slutet för att göra
en snygg avslutning på det hela. Jag tackar gudarna att jag börjar tidigt
på mornarna och att inte en enda själ till var ute och såg spektaklet.
Kände av sträckningen i ryggen hela dagen efter det. ( Tant varning igen kanske?!)
På tal om sånt här kan jag inte rå för att jag bara älskar vurpor.
Finns det något roligare att se på??? Min kära syster har nog
världsrekord i snubbel (även om det var ett tag sen) Jag kan än idag
börja gapskratta när jag tänker tillbaks på div händelser. Det är ju underbart !
(när dom inte slår sig vill säga).
Nä - men jag skulle ju prata om våren, nu kom jag juh helt av mig.
Och inte kommer jag ihåg vad jag tänkte skriva heller ( ytterligare en tantvarning..börjar tappa minnet)
Jaja, jag får bjuda på denna bild så länge. Så kanske jag
återkommer när minnet kommit tillbaks.

Härliga Äppelblom
Puss och kram på er!


1 kommentar:

Sis sa...

Gapflabb!!!!!!!

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett litet avtryck från dig här på min blogg. Kram C